Keppel osiąga sukcesy na statkach LNG dzięki dostawom LNG Carrier

Keppel Offshore & Marine (Keppel O&M) z powodzeniem dostarczył swój drugi nowo zbudowany zbiornikowiec skroplonego gazu ziemnego (LNG), Avenir Accolade, swojemu właścicielowi, spółce zależnej Avenir LNG Limited (Avenir LNG). Zbiornikowiec LNG może również pełnić funkcję statku do bunkrowania LNG (LBV), co czyni go trzecim LBV dostarczonym przez Keppel.

Dwupaliwowy Avenir Accolade potwierdza rosnące osiągnięcia Keppel w zakresie rozwiązań dla łańcucha wartości gazu i wzmacnia wizję Keppel 2030, aby wykorzystać możliwości w rozwiązaniach LNG.

Podobny do pierwszego zbiornika LNG dostarczanego do Avenir The 7,500m 3 Avenir Accolade został zbudowany w stoczni Keppel Nantong w Chinach, i jest wyposażony w silniki, które można uruchomić zarówno na olej napędowy i LNG. Ramię technologiczne Keppel O&M, Offshore Technology Development (OTD), również zainstalowało i uruchomiło system oczyszczania wody balastowej na statku.

Avenir Accolade jest przeznaczony do obsługi dystrybucji i bunkrowania LNG na małą skalę. Zostanie wyczarterowany LNG Power Limited, spółce zależnej Hygo Energy Transition, i będzie używany do dostarczania LNG do różnych portów w Brazylii.

Keppel O&M opracował zestaw rozwiązań zarówno w zakresie popytu, jak i podaży LNG jako paliwa. Wcześniej dostarczył Avenir Advantage, pierwszy LBV w Azji Południowo-Wschodniej, a także FueLNG Bellina, pierwszy LBV w Singapurze, a obecnie buduje statki dwupaliwowe, takie jak kontenerowce, pogłębiarki i LBV. Keppel O&M promuje również LNG jako paliwo morskie za pośrednictwem FueLNG, spółki joint venture z Shell Eastern Petroleum (Pte) Ltd, która zapewnia bezpieczne rozwiązania do bunkrowania LNG dla ciężarówek i statków w Singapurze.

Źródło: Keppel

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

POZOSTAŁE ARTYKUŁY