Układ napędowy Schottela SYDRIVE-E wybrany do pierwszego na świecie holownika hybrydowego LNG

Singapurska firma Sembcorp Marine polega na hybrydowym układzie napędowym SYDRIVE-E firmy SCHOTTEL w pierwszym na świecie holowniku hybrydowym zasilanym skroplonym gazem ziemnym (LNG). Dzięki temu pierwszemu z serii 12 holowników Sembcorp Marine buduje pierwszą na świecie flotę holowników hybrydowych zasilanych LNG, która zastąpi istniejące holowniki z silnikiem wysokoprężnym. Holownik został zaprojektowany przez LMG Marin, spółkę zależną należącą w całości do Sembcorp Marine, we współpracy z wiodącym projektantem statków w Bergen w Norwegii, który specjalizuje się w rozwiązaniach energooszczędnych.

Hybrydowy system napędowy SYDRIVE-E wspiera zaangażowanie Sembcorp Marine w ochronę środowiska.
 W zależności od żądanego trybu pracy i wymaganej mocy napędu, napęd hybrydowy aktywuje jeden lub oba napędy. Zarówno silniki główne zasilane LNG, jak i silniki elektryczne są połączone z systemem SYDRIVE i zawsze pracują wydajnie w optymalnym zakresie obciążenia. Skutkuje to zmniejszeniem zużycia paliwa i emisji oraz wspiera Sembcorp Marines Zaangażowanie w ochronę środowiska.

Jeśli chodzi o integrację napędu, każda górna przekładnia wodna oferuje dwie pozycje zasilania z kątem montażu +/- 90 ° dla dwóch źródeł zasilania. Opcjonalnie dostępny jest kąt montażu +/- 135 °, co zapewnia jeszcze większą elastyczność projektowania.

Sterowalne napędy zapewniające dużą manewrowość Sterowane hybrydowo śruby sterowe SCHOTTEL typu SRP 430 dla Sembcorp Marine mają pobór mocy około 2000 kW każdy, który jest zapewniany przez bezemisyjne silniki elektryczne i / lub niskoemisyjne silniki główne LNG. Sterowane w zakresie 360 ​​stopni SRP łączą w sobie maksymalną zwrotność i wysoki uciąg na słupku, wymagany w operacjach portowych.

SCHOTTEL SYDRIVE-E są projektowane i produkowane w Niemczech. SCHOTTEL Far East w Singapurze gwarantuje uruchomienie i obsługę posprzedażową. Flota hybrydowa Sembcorp Marine jest obsługiwana przez spółkę zależną Jurong Marine Services do obsługi w portach w Singapurze i ma wejść do służby pod koniec 2021 r.

źródło: SCHOTTEL

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

POZOSTAŁE ARTYKUŁY